הדברה בזכרון יעקוב

 

זכרון יעקוב, עיר ציורית, עיר של נופש. רבים התושבים אשר גרים בזכרון יעקוב ויש להם יחידת נופש קטנה שהם משכירים לזוגות הבאים לנפוש באזור. מובן הדבר שאם יש חשיבות גבוהה לביצוע הדברה בזכרון יעקוב בבית הפרטי, קל וחומר שחשוב לעשות הדברה בזכרון יעקוב ביחידת האירוח. שכן אורח הבא לנפוש לכמה ימים, לשכוח מהכול, להתרחק קצת מטרדות היומיום, במידה והוא פוגש חרק מציק בצימר חלומותיו, הוא בורח משם במהירות שיא ולא חוזר לעולם. חבל להפסיד לקוחות בגלל דבר פעוט שכזה. הקפידו לבצע הדברה גם בדירות הנופש שלכם בהקדם האפשרי.

הדברה בזכרון יעקוב- על חשיבות ההדברה בבית העסק שלך

כולנו יודעים על חשיבות ההדברה במרחב הפרטי שלנו, אך ההדברה בבית העסק היא חשובה פי כמה, בייחוד אם העסק שלך קשור לתעשיית המזון. במקומות כמו סופר, מכולת, באסטה בשוק, רשת שיווק מזון גדולה ועוד, חייבים לבצע הדברה בתדירות מאוד גבוה. החרקים נמשכים ללכלוך ולאוכל, ואם הסופר או המכולת לא נקיים, ונשמטים כמה גרגירי מאכל על הרצפה, אזי החרקים יבואו בהמוניהם ויחגגו עליהם כעל מוצא שלל רב. אנא הישמרו מתופעה זו, הקדימו רפואה למכה ובצעו הדברה בתדירות גבוהה של לפחות פעם בחצי שנה.

הדברה בזכרון יעקוב חשוב לעשות גם בכלי רכב כמו משאיות או טנדרים המשמשים כאמצעי להעברת מוצרי מזון. משאיות בדרך כלל מלאות לכלוך מהכביש ומהמשא וחשוב מאוד לנקות את כל האזור על מנת שהאוכל יובל בתנאי היגיינה גבוהים ויגיע ללקוח כשהוא נקי ביותר.

הדברה בזכרון יעקוב – שמירה על היגיינה ושיטות מניעה

חשוב להזכיר כי בנוסף לביצוע הדברה בזכרון יעקוב בצורה שוטפת, חייבים להקפיד על כללי היגיינה פשוטים קיומיים. כגון: ניקיון יסודי פעם בשבוע, ריקון מקורות מים עומדים, ניקוי בעזרת חומרים מלבינים כגון אקונומיקה לפחות פעם בשבוע.

כללי ההיגיינה והניקיון חייבים להיות תנאי לקבלת רישיון העסק. בעל עסק שלא יכול להוכיח כי העסק שלו נקי וכי מתבצעת בו הדברה בזכרון יעקוב לפחות פעם בשישה חודשים, לא אמור לקבל רישיון לעסק! כי הצרכנים רוצים לקבל את הטוב ביותר, ומגיע להם.