הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב – ותוכלו לישון בשקט

הדברה בתל אביב היא הדברה שעלולה להיות מעט מורכבת. בשטחים עירוניים כמו תל אביב, לא כל הדברה יכולה לבוא לידי ביטוי ולהיות רלוונטית. הדברה ביולוגית לדוגמה, היא הדברה בה מביאים חרקים לא מזיקים שאוכלים את החרקים המזיקים. אך מה עושים במקרה ולא רוצים להוסיף חרקים למקום? מכאן ברור שהדברה ביולוגית אינה מתאימה להיות הדברה בתל אביב וכדאי לוותר על הרעיון בלי לנסות אותו ולגרום לתוצאות מבולבלות מבחינת הלקוחות. אם סוג הדברה זה נפסל, אז איזה סוג כן יכול להתאים להיות הדברה בתל אביב? ניתן לכם סקירה קלה של הסוגים השונים ותוכלו להחליט בעצמכם מה הסוג המתאים עבורכם.

הדברה בתל אביב – התאמה אישית עבורכם

הדברה אלקטרונית

זהו סוג ההדברה המתאים ביותר לתל אביב. אם תחשבו על כך, הדברה בתל אביב נעשית בשטח עירוני, אשר אינו מאוורר יתר על המידה ונמצא בין בניינים, משרדים ומפעלים. לכן, ריסוס עלול להיות לא נעים ולגרום לתופעות לוואי כגון ריח וכאבי ראש במשך תקופה ארוכה.הדברה אלקטרונית לעומת זאת, אינה כרוכה כל בעירוב של חומרים כימיים. כל שעליכם לעשות הוא לחפש מדביר שמבצע את סוג ההדברה הזה ולהזמין אותו לייעוץ. המדביר יספר לכם שההדברה עובדת על גלי קול מיוחדים שדוחים את המכרסמים והמזיקים ולא נשמעים באוזניים של בני האדם וחיות המחמד. לאחר העדכון הוא יתקין את המכשירים האלקטרוניים בביתכם ולכם רק נשאר ליהנות מבית נקי ממזיקים.

הדברה כימית

הדברה בתל אביב יכולה בקלות להיות הדברה כימית, אך הדבר מומלץ בעיקר באזורים בהם ניתן לאוורר את הבית. בהדברה זו מזמינים הלקוחות את המדביר והוא מרסס את הבית בחומרים כימיים אשר נחשבים לרעילים עבור החרקים. לאחר ביצוע ההדברה אמורים החרקים לברוח מהבית ולהשאיר אותו ריק עבורכם.

הדברה ביתית

הדברה בתל אביב או בכל מקום אחר יכולה להתבצע גם באופן לא מקצועי. כל שעליכם לעשות הוא לקנות ריסוס נגד חרקים ולרסס ברחבי הבית ובפינות. החיסרון האמיתי של שיטה זו הוא בעובדה שהיא יכולה להיות מועילה מיד לאחר הריסוס, אך לאחר כמה ימים החומר מתנדף והחרקים חוזרים.